NOVA SORTIDA A L'ÒPERA: DON GIOVANNI.

L'Escola va ser al Fortuny de Reus.

Un any més, l'Escola ha preparat una sortida al Teatre Fortuny de Reus per veure i escoltar el Don Giovanni de Mozart, una òpera indispensable dins la història de la música.

Els alumnes d'Entorns l'han estat treballant durant aquests primers dos mesos de curs. Els pares van tenir una sesssió introductòria amb la Rosabel Bofarull per captar les quatre idees més importants del tema, tant a nivell musical com argumental.

L'experiència de viure una òpera en directe és molt impactant. Els que van estrenar-se amb Don Giovanni segurament ho recordaran durant molt de temps; els que ja n'han vist d'altres, segur que no els deixarà indiferents.

Una nova acitivtat que vol complementar la formació integral dels músics de la casa i donar peu a les famílies a participar activament de l'aprenentatge dels seus fills.