APROXIMACIÓ AL DON GIOVANNI, EL (FALS) SEDUCTOR

Dimarts a 8 a 1/4 de 8 xerrada introductòria al Don Giovanni de Mozart.

Com ja venim fent els últims anys, per tal de preparar l'escolta de l'òpera que tindrà lloc la setmana que ve, aquest dimarts tindrà lloc una xerrada per aproximar el tema als pares i alumnes grans que assisteixin a aquesta representació.

Rosabel Bofarull farà una aproximació al mite de don Joan, dels antecedents que té Mozart abans d'escriure la seva obra, fins a les àries i temes musicals diversos que integren aquesta magnífica òpera a través del visionat de diferents fragments de l'òpera.

Serà una forma d'aproximar-se a aquest mite del (fals) seductor per poder entendre i seguir molt millor la representació del dia 15 al Teatre Fortuny de Reus amb una producció dels Amics de l'Òpera de Sabadell.