120è. ANIVERSARI NAIXEMENT ROBERT GERHARD

Diumenge 25 de setembre es celebra el 120è aniversari del naixement del compositor vallenc.

És per això que des de l'Institut d'Estudis Vallencs s'ha organitzat un seguit d'actes sota el títol ROBERT GERHARD. PATRIMONI HUMÀ.

Els actes inclouen dues exposicions paralal·les al Pati de Sant Roc i a la Biblitoeca Popular de Valls, que s'inauguraran el divendres 23 a les 7 i a les 8 del vespre, respectivament.

El divendres 30, després de la inauguració de la Jornada acadèmica, tindrà lloc un concert amb el pianista vallenc Anton Cardó acompanyant Elegra Gagera, veu, amb un repertori del compositor.

El dissabte 1, i al llarg de tot el dia, tindran lloc un seguit de xerrades sobre Gerhard a càrrec d'estudiosos vinguts d'arreu d'Europa.

També, i dins els actes de La Parra, el dimecres 28 tindrà lloc la projecció del documental The Explorer, realitzat per la BBC i que fa poc es va presentar a Valls. Un material excel·lent per conèixer Gerhard i la seva manera de fer durant els seus anys a Cambridge.

Us animem a participar de totes aquestes activitats.