TESEU I EL MINOTAURE

Diumenge 8 de maig a les 7 de la tarda al Teatre Principal.

Teseu i el minotaure. Un romanç amb orquestra és el projecte que ha preparat l'Orquestra Gerhard dirigida pel Pol Berlinches i la Gabrielle Deakin.

El treball inclou un seguit de músiques d'autors diversos, de Haendel i Purcell a Bartók i Orff, entre d'altres, per tal d'enllaçar el text del mite de Teseu. Aquest text està narrat per Jordi Jubany, que es posa a la pell d'un romancer i ens explica la història de Teseu, la lluita per combatre el minotaure tancat al laberitn, l'amor no correspost amb Ariadna i el retorn a casa.

Aquest treball es va estrenar l'abril passat en unes sessions matinals per als escolars de batxillerat i aquest cap de setmana es va presentar a Pont de Suert.

L'Orquestra Gerhard està integrada per una quarantena d'alumnes de corda i vent d'entre 12 i 18 anys.