PRESENTACIÓ DEL LLIBRE DE GERHARD I HOMS

Divendres 5 de febrer a les 7 de la tarda a l'Escola, presentació d'un llibre de correspondència entre músics.

Es tracta de Robert Gerhard-Joaquim Homs. Correspondència. Un recull de cartes entre els dos músics que ha estat elaborat per Ramon Ribé i Pietat Homs, filla del compositor i editat per Cossetància Edicions.

Al llarg de més de trenta anys, Gerhard i Homs van mantenir una relació epistolar intensa i el llibre posa per primera vegada aquests documents a la llum del públic.

La presentació serà a l'aula noble de l'escola i comptarà amb els dos curadors, que parlaran del llibre. L'acte es tancarà amb la interpretació de The cove of montesinos, de Gerhard, i les Set danses, d'Homs, a càrrec de Medir Bonachi, a qui l'escola ha convidat especialment.

L'accés és obert.