PRESENTACIÓ DEL LLIBRE XILOFONADA POÈTICA

El passat divendres 18 de setembre l'Escola va presentar el llibre de Rosabel Bofarull.

A l'acte, conduït per Joan Romeu, va comptar amb l'editoria d'infantil de Publicacions de l'Abadia de Montserrat, Núria Mañé, i de Laura Borràs, directora de la Institució de les Lletres Catalanes, que va ser l'encarregada de presentar el llibre.

En acabar, els alumnes que van estrenar aquest projecte poètic i musical creat al voltant dels poemes de la Joana Raspall fa dos anys van interpretar tres cançons: La porta oberta, L'hora fugissera i El gat negre.

La família de la Joana Raspall, present a l'acte a través de dues de les seves filles i una néta, es van mostrar agraïdes pel projecte i van convidar l'Escola a presentar el llibre a Sant Feliu del Llobregat, ciutat on va néixer la Joana Raspall.