NOUS ITINERARIS OPTATIUS A L'ETAPA D'AVANÇAT

Amb la voluntat de millorar, renovar i actualitzar l’oferta pedagògica de l’escola, per aquest proper curs oferim la possibilitat als alumnes de dissenyar el seu propi itinerari curricular a partir d’una amplia oferta de matèries.

La finalitat d’aquesta millora és que els seus estudis musicals s’adaptin al màxim a les seves necessitats, decidint les matèries que volen cursar en funció dels seus interessos i motivacions i també així la càrrega lectiva que volen establir.

Així doncs, amb una tarifa única de 820€  anuals, els alumnes faran unes matèries obligatòries depenent de l’instrument que estudïin i unes altres matèries optatives a partir de la seva voluntat.
És també en aquesta etapa que els alumnes poden triar un segon instrument amb un increment de la quota de 330€ anuals.

Trobareu tota la informació ampliada en el següent link Nivell avançat 13-18 anys.

Diptic_avancat_definitiu_2015.jpg