ÈXIT DE L'INTERCANVI A BURRIANA

Ja feia dies que teniem pendent fer-vos cinc cèntims sobre els dies d'intercanvi que hem passat a l'escola de Borriana, i és que molta ha estat la feina d'aquest segon quatrimestre, i molt poc el temps per penjar coses a la xarxa. Entre la Cantata de l'Arbre Vell, el conte de la Pedrafoguera, l'estrena dels combos al Parc Barrau i l'intercanvi, entre mil altres coses, no hi ha hagut espai per fer ni un petit post.

Així doncs us fem cinc cèntims d'una trobada que va esdevenir amb l'alegria de l'esclat de la primavera. Un intercanvi de música, vivències i emocions que tots vam viure amb intensitat. Només arribar vam quedar meravellats per les fantàstiques instal·lacions del centre de les arts, i que podreu veure a les fotos, si no que a més ens fascinàvem de veure una escola que gaudeixen alumnes de tres disciplines, música, dansa i arts plàstiques.

Trobareu les fotos penjades en aquest enllaç.

Des dels assajos del matí fins al concert i la disco teenager del dissabte per la nit, amb un cel·lista que feia de dj, vam gaudir de la música i de la vida amb la intensitat amb que el jovent ho fa.

No cal dir que quedem mil cops agraïts amb l'equip de professors de l'escola municipal de Borriana i amb tots els seus alumnes, amb els que vam xalar com ningú.

Us deixem aquí els primers videos dels concert que ens van arriban, esperem que els gaudiu tant com els alumnes ho van fer tocant en directe