L'ESCOLA AL DIA MUNDIAL DE LA POESIA A BARCELONA

Dissabte 21 de març és el Dia Mundial de la Poesia i l'Escola serà a l'acte institucional de Barcelona.

El proper dia 21 de març, i dins els actes institucional de celebració del Dia Mundial de la Poesia que organitza la Institució de les Lletres Catalanes, l'Escola hi serà present per aportar-hi una mica de música.

Convidats per la seva directora, la Sra. Laura Borràs, un grup d'alumnes hi portaran les obres que van crear a partir dels poemes de Joan Vinyoli. L'acte inclou la lectura en diferents llengües del poema ILLA ESCRITA del lleidetà Jaume Pont, escrit expressament per a l'ocasió, amb la col·laboració del Voluntariat lingüístic i de la Fundació Síndrome de Down. I entremig de la lectura dels poemes l'Arnau Vives, el Jaume Boada, la Gemma Ferré, la Serra Cusidó, el Jaume Rubió, el Roger Recasens, el Guillermo Bello, l'Aniol Gironès i la Clàudia Vidal interpretaran diverses composicions pròpies.

L'acte tindrà lloc a l'Arts Santa Mònica de Barcelona a 2/4 de 7 de la tarda.

L'entrada és lliure amb aforament limitat.

asm2

asm1