POEMES DIBUIXATS EN CONCERT

Dimecres 21 tindrà lloc el concert de poesia i música amb nens de 7 anys.

L'espectacle mostrarà un seguit de poemes escrits i il·lustrats per Montse Ginesta i música de Rosabel Bofarull. La música és per a cor i acompanyament instrumental Orff i piano. El projecte està pensat tant per a l'aprenentatge dels propis alumnes que hi participen com a per a destinar-ho a un públic ben especial: els alumnes de Música i Moviment, els MiM, els més petits de l'Escola.

El llibre "Poemes dibuixats" inclou els poemes escrits i també traslladats al món gràfic a través dels cal·ligrames, poemes visuals on les textures de les lletres s'adapten a la necessitat del text poètic.

Els poemes són entranyables: parlen de coses quotidianes, com la síndria o un cotxe, de la tendresa per l'art, com el quadre o la ballarina, i alguns fins i tot fan una mica de por, com la medusa.

Al recital hi assistirà l'autora, Montse Ginesta, qui al final de l'acte signarà els llibres a tothom que ho vulgui.

Properament, aquest recital s'ampliarà amb els alumnes dels centres públics de primària de Valls i es podrà veure en un gran recital l'11 de març al Centre Cultural Municipal amb més de 200 participants.

Us deixem les imatges de l'assaig general, amb el Pol Berlinches a la direcció del cor i la Rosabel Bofarull al piano.