NOU BLOG DE LA CANTATA "L'ARBRE VELL"

Tornem a l'Escola després de festes...

I ho fem engegant un nou projecte en el que hi participem més alumnes i més docents del centre: el projecte cantata.

Enguany treballarem la cantata "L'arbre vell", que ha escrit la Rosabel Bofarull a partir del conte de Ruth Brown i que ens parlarà d'un arbre molt especial que és aixopluc per a tot tipus d'animals.

Recomanem molt especialment als alumnes de MiM i Iniciació que puguin tenir el llibre per llegir-lo amb calma. El text és adequat per als més grans i els dibuixos són molt clarificadors per als més menuts.

Us animem a seguir-nos al nostre blog, que trobareu a l'apartat BLOGS de la barra horitzontal del web amb en nom "Cantata Arbre".

Hi anirem penjant tota mena d'informacions pràctiques i literàries/musicals que hi tinguin a veure.

L'estrena de la cantata serà el DISSABTE 11 D'ABRIL A 2/4 D'1 DEL MIGDIA AL CENTRE CULTURAL MUNICIPAL DE VALLS.

No us ho perdeu!