COLÒNIES D'ALUMNES D'ELEMENTAL A SAIFORES

Els dies 29 i 30 de novembre anem de colònies a Saifores.

Els grups de vent i de corda de nivell element, que inclou alumnes d'entre 8 i 12 anys, passaran un cap de setmana de treball.

El dissabte 29 han de ser a Saifores, El Baix Penedès, a la casa de colònies Cal Mata, a les 10 del matí. Durant el dissabte i el diumenge faran un treball amb el seu grup instrumental i diumenge a les 5 de la tarda, a la mateixa casa, hi haurà un petit concert per als pares.

El desplaçament d'anada i tornada va a càrrec de les famílies.

Recordeu que cal portar la targeta sanitària, un llençol de sota i coixinera, el sac de dormir, les partitures, el faristol, un petit estoig i roba i estris de neteja personal per als dos dies.

RECORDEU QUE CAL PORTAR EL DINAR DEL DISSABTE.

Així mateix, els alumnes de l'escola que siguin membres de l'AMPA tindran un descompte d'un 10% del cost total de l'activitat (en aquesta i en totes les que es realitzaran a partir d'ara). Si voleu fer-vos socis de l'AMPA trobareu la butlleta per a inscriureu's i només al enviar-la a secretaria de l'Escola (Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.).

Butlleta socis Ampa escola música