ACOLLIM L'ESCOLA DE SOLSONA

Dissabte i diumenge dies 24 i 25, coincidint amb la fira de Santa Úrsula, acollirem l'Escola municipal de música de Solsona.

El dissabte el dedicarem a una jornada de treball comú, tant de l'orquestra com del grup de guitarres i de pianos. A la tarda, després d'una prova de so, farem el concert amb l'orquestra a l'antic dormitori del Reial Monestir de Santes Creus a les 7 de la tarda.

El diumenge al matí el concert anirà a càrrec dels grups de pianos i de guitarres i serà al Teatre Principal de Valls a 2/4 de 12 del migdia.

Després, els alumnes de Solsona tindran la possibilitat de viure en directe una de les jornades castelleres més importants de l'any a la Plaça del Blat amb les dues colles vallenques.