L'ANY VINYOLI A L'ESCOLA

L'any 2014 és l'Any Vinyoli, en commemoració del centenari del naixement del poeta.

A l'Escola volem participar d'aquest homenatge a un dels grans poetes del segle XX de la literatura catalana i, segurament, universal. Per això, hem previst un treball de composició musical a partir dels poemes de Vinyoli.

Els alumnes de tercer i quart d'Entorns crearan diferents obres instrumentals inspirades en una selecció de poemes de l'autor barceloní. Les temàtiques eran diverses, tot i que hi haurà un cert predomini dels poemes d'amor. Són poemes que pertanyen a diferents llibres que Vinyoli va escriure al llarg dels seus 70 anys de vida, com "Vent d'aram", "Tot és ara i res", "Cercles" o "Encara les paraules", entre d'altres.

Per preparar millor el treball base de l'obra literari, dimarts dia 14 d'octubre a 2/4 de 8 del vespre assistirem a la xerrada que farà el Jordi Llavina, comissari de l'Any Vinyoli, a la sala d'actes de Ca Creus. Aquest conferenciant és una de les persones que millor coneix l'obra de Vinyoli i les seves xerrades són veritables perles de literatura comparada.

Si us animeu a venir no us en penedireu!

Ah! i el nostre concert serà el divendres 16 de gener al Teatre Principal de Valls.