SORTIDA AL FORTUNY DE REUS A VEURE I ESCOLTAR LA BOHÈME

Aquesta setmana hem anat a Reus a veure La Bohème, de Puccini.

Els Amics de l'Òpera de Sabadell han portat un nou projecte d'òpera. Aquest trimestre ha estat La Bohème, de Puccini, una òpera romàntica amb tots els ingredients molt ben cuinats: amor, passió, malaltia, pobresa, art... i un desenllaç tràgic.

La sortida la vam fer amb els alumnes de tercer i quart d'entorns, de nivell avançat, que han estat treballant el romanticisme musical. Veure una òpera en directe és un espectacle que impressiona: els cantants, l'orquestra, els cors, la dramatúrgia, l'escenografia (per cert, una de les coses més destacables d'aquesta producció ja que van ubicar la història en la més rabiosa actulitat! Només faltava que Mimì morís de sida...).

Esperem que l'experiència hagi estat agradable per tothom i mirarem de repetir la sortida... potser l'any que ve?

Us deixem la foto de família que ens vam fer abans d'entrar al Teatre Fortuny!

DSC02626 Small