UN NOU PREMI BALDIRI REIXAC PER A L'ESCOLA!

Acabem de saber que hem estat premiats amb un nou Premi Baldiri Reixac!

El premi inclou els dos projectes que vam fer el primer trimestre a partir de la poesia de la Joana Raspall.

El primer, en el que hi van participar els alumnes de primer i segon d'Entorns, de nivell avançat, de 12 a 14 anys, consistia en composar música a partir dels poemes de "Escaleta al vent". Els alumnes de l'Escola Enxaneta es van encarregar de llegir els poemes als concerts.

El segon, en el que hi van participar els alumnes d'Iniciació, de nivell elemental, de 7 a 8 anys, consistia en interpretar cantant i amb instrumental Orff unes músiques creades per la Rosabel Bofarull a partir dels poemes "Serpentines de versos".

L'entrega dels premis serà el diumenge 1 de juny a la 1 del migdia al casal de L'Espluga de Francolí. Properament, farem arribar a les famílies implicades tota la informació detallada d'aquesta entrega.

Us deixem dues imatges dels concerts que vam fer el passat mes de desembre al Teatre Principal de Valls.

Moltes felicitats a tots els participants!

DSC 0035 SmallDSC 0085 Small 1