CONCERT DE PIANO AL PRINCIPAL

Dimecres 9 d'abril a les 8 del vespre, concert de piano al Teatre Principal.

Intercanvi de l'Escola Municipal de Música Robert Gerhard de Valls i els Conservatoris Professionals de Música de Vila-seca i Reus.

Aquest curs, l'escola rep alguns almnes d'aquests dos centres i, juntament amb diferents alumnes de la nostra escola, organitza un concert al teatre principal. En aquest concert podrem escoltar obres de Mozart, Brahms, Beethoven, Piazzola, Debussy o Chopin, entre altres.

Properament, es farà la tornada de l'intercanvi i els alumnes de l'escola participaran en concerts als Conservatoris de Reus i Vila-seca.

L'intercanvi afavoreix la convivència de diferents  alumnes d'altres Escoles o Conservatoris i resulta molt enriquidor pels alumnes perquè veuen i escolten altres maneres de tocar, es comparen amb ells mateixos, escolten repertoris nous, surten amistats noves... i els permet actuar en altres escenaris fent que el seu estudi millori substancialment i els permet conèixer indrets amb professorat i alumnat nou... i els hi obre les portes a la seva trajectòria musical.

Us animem a tots, especialment alumnes de piano, a acompanyar-nos al concert.