RUTA BUSQUETS

L'oficina de Turisme de Valls posa en marxa la Ruta Busquets.

Pensada com un acte més dins l'any del centenari de l'escultor Josep Busquets és una visita a l'aire lliure de les obres emblemàtiques de l'autor que trobem anclades a la ciutat. El tomb pel poble acabarà al Taller Busquets, la masia on vivia i treballava l'artista i que vam poder visitar fa unes setmanes de la mà de la seva filla Montserrat.

Us animem a participar-hi. Es fan dues rutes: el diumenge  6 d'abril i el 13. La ruta és gratuïta (us ho perdreu?) i només cal inscriure's a l'oficina de turisme, per telèfon977.612530 al o bé per correu elèctrònic, Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.

La ruta comença al Museu de Valls a les 10.30 i té una durada aproximada de dues hores. Es fa a peu  i les places són limitades.