CURS AMB L'ALBERT GUMÍ

Els professors de l'escola hem estat fent formació amb l'Albert Gumí.

Dins dels cursos de formació per al professorat que organitza l'Escola municipal de música Pau Casals del Vendrell, un grup de professors hem estat de formació sobre la improvisació i la creació a l'aula.

El professor ha estat l'Albert Gumí, un pedgòg innat, que ens ha encomanat les ganes de fer, de crear i d'imaginar. El curs ha estat molt interessant i ara ens toca a nosaltres veure com materialitzem al centre el que hem après.

L'Albert Gumí també és autor de cinc llibres de la col·lecció Petites Històries (Toldrà, Casals, Mompou, Albèniz i Mozart). Com que els alumnes d'Iniciació treballen el llibre de Mozart, li vam demanar a l'Albert si ens els signaria. I mireu, aquí els tenim, tots dedicats!