SORTIDA AL TALLER BUSQUETS

El proper divendres 28 de febrer, i dins l'assignatura d'Entorns, visitarem el Taller Busquets, de Valls.

L'activitat s'emmarca dins el projecte de creació musical que duran a terme els alumnes de tercer i quart d'avançat. Aquest treball enguany es vincularà a l'obra escultòrica de Josep Busquets, escultor vallenc de qui enguany se'n celebra el centenari del seu naixement.

El Taller Busquest es troba a Valls i el manté la seva filla Montserrat. Durant la visita, conduïda per la pròpia filla, podrem veure i descobrir tant l'obra escultòrica com la part més humana de l'artista.

Posterioment, els alumnes faran una altra visita al Museu de Valls per tal de descobrir les diferents obres que custodia el museu i que sortiran en una exposició pública el mes de juny.

Recordeu que ens trobarem davant del Taller Busquets a 1/4 de 5 de la tarda.