L'ESCALETA AL VENT, A L'ENXANETA

El divendres passat a les 3 de la tarda els alumnes de primer i segon d'avançat van presentar el projecte ESACALETA (musical) AL VENT.

Aquest va ser el primer concert dels dos previstos. En aquest cas, el concert es va fer a la sala d'actes de l'Enxaneta i davant dels alumnes de cicle mitjà i superior del centre.

Al llarg del concert, els alumnes de sisè de l'Enxaneta van anar llegint els poemes mentre els alumnes de l'escola de música anaven interpretant les obres que ells mateix han creat.

Així, vam poder escoltar trios per a dos violoncels i piano, trio per a oboè, violí i viola, trio per a flauta, violí i piano... entre molts altres.

Us deixem algunes imatges del concert que ens han fet arribar des de l'AMPA de la nostra escola, a qui agraïm especialment el seu respecte per la feina.