ENS VISITA L'ELADI HOMS

El passat dimecres dia 27 de novembre, els alumnes de cicle inicial de l'Eladi Homs van venir a l'Escola.

Els vam oferir un concert amb cinc faules que havien preparat els alumnes de tercer d'Entorns. En aquestes faules, els alumnes hi van introduir unes músiques creades per ells i que volien il·lustrar i enriquir el text.

Així, cada música responia a una realitat diferent: anticipar el que deia el text, corroborar el que s'estava explicant, dibuixar els personatges, crear una música de fons... Diferents fórmules musicals per a diferents passatges literaris.

Felicitem la Gemma, la Núria, el Jaume, l'Albert, el Jaume, la Clara, la Clàudia, l'Anaïs, l'Aitana i la Núria per la seva interpretació, que van fer que els nens pasessin una bona estona musical tot descobrint músiques i instruments.

La setmana que ve rebrem els alumnes de cicle mitjà i el concert anirà a càrrec dels alumnes de quart d'Entorns.

Us deixem unes imatges del recital.

I un accés al FB de Visita Valls: