PREINSCRIPCIÓ PER A NOUS ALUMNES

Del 27 de maig al 7 de juny de 2024.

Aquest és el calendari per a preinscriure alumnes nous, alumnes que no són alumnes de l'escola de música.

La preinscripció es farà de forma presencial a la secretaria de l'escola i caldrà omplir el full de preinscripció.

L'oferta és per

1. MiM: alumnes d'I4, I5 i 1EP.

2. Iniciació: alumnes de 2n. EP i poden escollir instrument (violí, viola, violoncel; flauta travessera, clarinet, saxo; guitarra clàssica, guitarra moderna; bateria, piano).

3. Nivell bàsic: de 3r. a 6è. EP. i poden escollir instrument (violí, viola, violoncel; flauta travessera, clarinet, saxo; guitarra clàssica, guitarra moderna; bateria, piano) i optatives.

4. Nivell avançat: de 1r. ESO a 2n.BAT.  i poden escollir instrument (violí, viola, violoncel; flauta travessera, clarinet, saxo; guitarra clàssica, guitarra moderna; bateria, piano) i optatives.

5. Formació continuada: per a majors de 18 anys.

6. Escola oberta: per a alumnes a partir de 3r. EP sense instrument.

Horari de secretaria:

dilluns, dimarts, dijous i divendres de 4 a 7.

Dilluns, dimarts, dijous i divendres