LA DESENA XILOFONADA POÈTICA

El passat 22 de febrer va tenir lloc el concert d'aniversari.

El concert, que en aquesta ocasió partia dels poemes de Vanesa Amat Abecedari de cel i terra, amb il·lustracions de Judit Piella i música de Rosabel Bofarull, va comptar amb un número rècord de participació: 17 escoles i 320 alumnes.

El concert va tenir lloc al Centre Cultural Municipal i en aquesta ocasió va comptar amb la participació de set alumnes instrumentistes de l'escola: violí, viola, violoncel, flauta, clarinet, saxo i guitarra elèctrica, uns alumnes que en el seu moment van participar de la Xilofonada Poètica i que ara han acompanyat les peces amb el seu instrument.

El professor de bateria i percussió, Jaume Pinyol, també va ser un convidat d'honor, amb un acompanyament al costat de la part pianística, que va anar a càrrec de Rosabel Bofarull. La direcció va ser de Pol Berlinches.

L'acte va comptar amb la presència de l'alcadessa de Valls i la regidora d'ensenyament.

Us deixem una galeria d'imatges del concert i la seva preparació. Fotografies de Roger Recasens, Mar Bigorra i escola.