2ª JORNADA PREMIS BALDIRI

El passat dissabte va tenir lloc a Balaguer la II Jornada dels Premis Baldiri Reixac

La jornada va consistir en la presentació de 36 comunicacions dels 72 premis atorgats el passat mes de juny. En aquestes comunicacions, cada escola presentava el seu treball de forma detallada, amb els objectius, activitats, recursos... que havia utilitzat per a elaborar-lo. D'aquesta manera, al llarg de tot el matí més de 260 professors van poder escoltar els projectes presentats per companys mestres. I compartir, aprendre i agafar noves idees de com treballar a l'aula i al centre.

L'escola de música hi vam ser presents amb la comunicació "Hi havia una vegada... la banda sonora dels contes infantils" que va presentar la Rosabel Bofarull.

La comunicació va generar un especial interès ens els més de vuitanta professors que hi assitiren i van descobrir, entre d'altres coses, com la música pot servir no només per acompanyar sinó, i molt especialment, per a descriure i dibuixar personatges, emocions i accions, així com per a anticipar o refermar allò que diu el text.