IMATGES DEL CONCERT DE MIM I INICIACIÓ

Galeria d'imatges del concert.

Dimarts vam oferir el primer dels cinc grans concerts que hem preparat per aquest final de trimestre. Va ser el dels més menuts, els alumnes d'entre 4 i 7 anys, al Centre cultural i amb uns 150 alumnes.

El concert es va centrar amb el fil argumental de l'aigua en totes les seves manifestacions: cançons de pluja, de núvols o de neu, de rius i peixos, del mar, de barques i naus pirates. En el concert hi van participar alumnes de MiM que cursen a l'escola, alumnes d'Iniciació i alumnes de MiM que, amb conveni amb les AFA's, reben les sessions a la seva escola, com és el cas de l'escola Enxaneta, Eugeni d'Ors, Baltasar Segú, La Candela, Vedruna i Cor de Maria. L'equip docent està format per cinc mestres. El concert, dirigit per Mireia Besora, va comptar amb l'acompanyament de flauta de Joan Romeu i el piano de Rosable Bofarull, així com un seguit de famílies que, a l'escenari , van ajudar a fer més senzilla tota la logística.

La família Montserrat Santesmases ens ha fet aquest reportatge fotogràfic.