CONCERTS FINALS AL CLAUSTRE DEL CONVENT DEL CARME i CONCERT DE FESTA MAJOR

Del 14 al 20 de juny, cada dia concert.

Aquest curs no l'acabarem amb dos concerts com era habitual altres anys, sinó que hem programat una bateria de cinc concerts al claustre del Convent del Carme.

Els concerts tindran lloc a 2/4 de 8 vespre, amb una durada aproximada d'una hora i l'entrada és lliure.

Hi haurà cadires per al públic.

DIMARTS 14 DE JUNY

Aula de música moderna i grup de guitarres d'acompanyament

DIMECRES 15 DE JUNY

Grup de corda de nivell avançat, grup de vent de nivell avançat i música de cambra.

DIJOUS 16 DE JUNY

Grup de corda inicial, grup de corda de nivell bàsic, grup de guitarres de nivell bàsic, música de cambra i grup d'adults.

DIVENDRES 17 DE JUNY

Grup de teclats de nivell bàsic i nivell avançat, grup de guitarres de nivell avançat i grup del taller de teclats d'adults.

DILLUNS 20 DE JUNY

Audició de l'aula de saxo i oboè, grup de vent inicial, grup de vent bàsic, grup de percussió bàsic i avançat i orffestra.

DIMARTS 21 DE JUNY A 2/4 DE 9 DEL VESPRE A LA PLAÇA DE L'OLI: CONCERT DE SANT JOAN, AMB ELS COMBOS DE L'ESCOLA

Entrada lliure

(Nivell bàsic: primària.