Avís

JFolder: :files: La ruta no és un directori. Ruta: /var/www/vhosts/escolamusicavalls.com/httpdocs/images/galerias-de-imagenes/CLASSE OBERTA CORS

Informació

There was a problem rendering your image gallery. Please make sure that the folder you are using in the Simple Image Gallery Pro plugin tags exists and contains valid image files. The plugin could not locate the folder: images/galerias-de-imagenes/CLASSE OBERTA CORS

CLASSE OBERTA DELS CORS

Un espai de música compartida.

Aquesta setmana els dos cors de l'escola, el de nivell bàsic i el cor modern, amb alumnes de nivell avançat, han fet una classe oberta a les famílies.

Durant la sessió han interpretat diverses peces tant un cor com l'altre, de forma barrejada, de manera que s'han pogut escoltar bé entre ells, perquè aquesta també és una bona manera d'aprendre.

Com no podia ser d'altra manera, el públic ha acabat també cantant i jugant amb la veu.

Una manera simpàtica de mostrar què es fa i com es fa el treball a l'aula de cor abans de presentar els concerts dels projectes que estan treballant. El cor modern farà un concert a El Vendrell el proper divendres 27 de maig, durant la mini gira de tot l'avançat pel Baix i Alt Penedès, juntament amb el cor de l'EMM Pau Casals. Per la seva banda, el cor bàsic prendrà part de la cantata d'Albert Guinovart que s'estrenarà al Camp de Mart de Tarragona el proper diumenge 5 de juny.

Aquests concerts demanen assajos generals previs: el cor modern treballarà a Valls el diumenge 8 de maig amb el cor de l'EMM Pau Casals i el cor bàsic farà un assaig a Sarral amb altres cors que participen a la trobada de Tarragona.

La direcció d'aquests cors va a càrrec de les professores Mireia Besora i Shelly Agustiño.

{gallery}CLASSE OBERTA CORS{/gallery}