Avís

JFolder: :files: La ruta no és un directori. Ruta: /var/www/vhosts/escolamusicavalls.com/httpdocs/images/galerias-de-imagenes/CANTATA

Informació

There was a problem rendering your image gallery. Please make sure that the folder you are using in the Simple Image Gallery Pro plugin tags exists and contains valid image files. The plugin could not locate the folder: images/galerias-de-imagenes/CANTATA

CANTATA: EL CONCERT

Diumenge vam presentar el concert de la cantata.

Un concert que, un any més, va comptar amb la participació dels alumnes de Música i Moviment (MiM) i d'Iniciació, al cor, i una petita agrupació de cambra. Els alumnes de MiM provenien tant d'alumnes que reben les sessions a diferents escoles de primària de Enxaneta, Eugeni d'Ors, Baltasar Segú i La Candela com a pròpia escola de música.

El recital va comptar amb la col·laboració de dues mares que es van encarregar de la narració del conte mentre el cor anava cantant les diferents cançons que Rosabel Bofarull havia composat.

La cantata és un projecte que es porta a terme a l'escola des de fa onze anys i permet fer un treball transversal amb diferents grups de diverses edats que tenen en el conte l'eix transversal. En aquesta ocasió, el conte escollit era "En Calvin no sap volar", de Jennifer Berne.

El concert va tenir lloc al Centre cultural municipal.

Fotografies: El Vallenc /escola {gallery}CANTATA{/gallery}