Avís

JFolder: :files: La ruta no és un directori. Ruta: /var/www/vhosts/escolamusicavalls.com/httpdocs/images/galerias-de-imagenes/DIA DEL COMPOSITOR

Informació

There was a problem rendering your image gallery. Please make sure that the folder you are using in the Simple Image Gallery Pro plugin tags exists and contains valid image files. The plugin could not locate the folder: images/galerias-de-imagenes/DIA DEL COMPOSITOR

CONCERT DEL DIA DEL COMPOSITOR

Dissabte va tenir lloc el recital de piano.

I va ser un recital amb tots els alumnes participants en aquest projecte liderat des de l'aula de piano que coordinen les professores Gemma Batalla i Rosa M. Segarra.

En aquesta ocasió, el professor convidat va ser Carles Valls, qui fou exalumne del centre i que ara hi ha tornat com a professor convidat.

Al llarg de tres mesos, els alumnes han rebut diverses classes presencials i virtuals amb el professor Valls per tal de tenir més eines per a compondre la seva pròpia peça, que és la que van interpretar aquest cap de setmana al Teatre Principal de Valls.

Felicitats a tots pel treball!

{gallery}DIA DEL COMPOSITOR{/gallery}