CONCERT DE NADAL MIM, INICIACIÓ I ORFFESTRA

Aquesta setmana hem realitzat el tradicional concert dels més petits.

Un concert entranyable, amb tots els alumnes que cursen Música i Moviment a l'escola i a través de les AFA's de les escoles Enxaneta, Eugeni d'Ors, Baltasar Segú i La Candela, dels alumnes d'Iniciació i de l'Orffestra.

El concert va tenir dos passis, per afavorir una bona conciliació concerts i pandèmia, i va ser una mostra d'algunes de les peces que han estat treballant els petits de l'escola. Enguany, el fil conductor del concert va ser el menjar, de manera que totes les cançons en parlaven: des de com fer una truita, a enfornar un tortell, comprar peix o fer el millor berenar del món, amb pa i xocoalta (sense pa).

Felicitats a tot l'equip docent de MiM que va coordinar l'activitat i va fer possible retornar els nens als escenaris i, per molts, començar l'aventura de fer concerts.

Us deixem una mostra fotogràfica.