ENS VISITA EL POETA RAMON BESORA

Aquesta setmana ens ha visitat l'autor.

Ramon Besora és poeta i autor del llibre Les oques van descalces, el recull de poemes que enguany serveix de base per a la 9ª Xilofonada Poètica que estrenarem en un concert el febrer de 2022, amb els seus poemes i la música de la Rosabel Bofarull.

Ramon Besora ens va explicar que li agraden molt els animals perquè de petit vivia al seu poble, Peramola, i hi veia tot tipus d'animals, del bosc, de granja, al poble i a casa.

També ens va portar un llibre molt original en forma d'acordió, amb els poemes i les il·lustracions que formen un alfabet, ens va fer jugar amb uns daus on hi havia diferents poemes i calia construir, entre tots, el poema "El camaléo i el cuc de seda" i que vam aprofitar per cantar-li en exclusiva.

En acabar l'activitat, el Ramon ens va signar el llibre a cadascú.

Aquestes són les imatges de record.