COLÒNIES DEL NIVELL BÀSIC

Els dies 13 i 14 de novembre serem de colònies.

Com ja és habitual, sense comptar el curs passat de plenes restriccions per la pandèmia, tornem a organitzar les colònies de cap de setmana amb les agrupacions de nivell bàsic.

És un cap de setmana de treball, de molt de treball, per agrupacions, i també de molt de joc i d'activitats tutoritzades per un parell de monitors de lleure que ens ajuden a combinar les dues feines. I hi seran, per descomptat, tots els professors dels grups instrumentals liderant els grups.

Serem a la casa de colònies de Tamarit, un espai ampli per poder treballar còmodament amb tots els instruments.

Al llarg del dissabte i del diumenge al matí, els diferents grups treballaran per separat -grups de corda, de vent, de guitarres i de teclats- per acabar amb una peça conjunta, que després podrem escoltar al Concert de Nadal del dia 14 de desembre.

L'activitat s'acabarà a primera hora de la tarda del diumenge, cap a les 5, després d'un petit concert per a les famílies.

Les famílies que són membres de l'AFA tenen una rebaixa econòmica. Aprofiteu-ho i feu-vos membres de l'AFA.

Fotografia: Colònies del curs 2018-19 a Tamarit. En aquella ocasió també hi va participar el Cor Modern.