VIII XILOFONADA POÈTICA 2021

Iniciem una nova Xilfonada Poètica.

Encetem el curs amb la proposta d'una nova Xilfonada Poètica que enguany arriba a la vuitena edició.

Per la situació sanitària actual, el projecte no preveu el concert final amb tots els participants sinó que, a mesura que avanci el curs, veurem de quina manera podem oferir una mostra del treball musical.

També per la situació extraordinària i per treballar amb materials coneguts i fer així la feina dels docents una mica més senzilla, enguany el projecte no estrenarà cap material nou sinó que repetirem els poemes de Ramon Besora que vam fer el curs passat sobre el seu llibre Zoo de paraules.

Precisament Ramon Besora ens visitarà dijous 8 d'octubre per parlar amb els alumnes d'Iniciació que enguany participaran a la xilofonada.

La trobada tindrà lloc d'1/4 de 7 a 1/4 de 8 a la sala d'actes de l'escola Eugeni d'Ors.