NOU TALLER DE NADONS_HIVERN

Obrim inscripcions per al taller.

L'activitat es durà a terme del 28 de febrer al 27 de març, tots els divendres. L'horari serà de matí per a nadons de fins a 12 mesos i de tarda per als nens de 2 i 3 anys.

El Taller de Nadons està coordinat per la professora Mireia Besora i vol acostar el fet musical a les criatures amb els seus adults, ja que l'activitat es realitza amb un adult per nen.

A la vegada, el taller vol donar eines a les famílies per viure la música des de casa a través de de la veu, enregistraments de músiques diverses, cantarelles i dites populars així com instruments diversos.

Les places són limitades i per ordre d'inscripció. La inscripció s'acaba quan el grup està ple.

Per tramitar la inscripció podeu enviar la butlleta a Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.