CONTINUA EL TALLER BALDUFA!

Una aposta de l'Escola per acostar la música en directe a les escoles bressol.

Aquest projecte el vam iniciar el curs passat i ha tingut molt bona acollida.

Es tracta de portar la música en directe a les escoles bressol de la ciutat de manera que les criatures dels centres puguin viure la música, de la mà de professors de l'Escola, en el seu espai habitual.

Així, i des del novembre, han passat per les aules el violí, el violoncel i la flauta i sempre amb l'acompanyament de l'acordió. Els professors implicats han estat el Pol Berlinches, la Gabrielle Deakin i el Joan Romeu. Rosabel Bofarull és la coordinadora de l'activitat.

Per als propers mesos hi ha prevista la participació amb el clarinet, la guitarra i la percussió.

Les sessions es realitzen a les escoles bressol municipal Els Tabalets i Xiquets i xiquetes, i a les llars d'infants La Quitxalla i Lledó i tenen una durada d'uns 50 minuts.