TALLER DE MÚSICA EN FAMÍLIA DE TARDOR

Del 27 d'octubre al 24 de novembre de 2023.

El Taller tindrà lloc del 27 d'octubre al 24 de novembre en sessions setmanals en divendres amb la professora Mireia Besora.

NOVETAT! Adreçat a partir de criatures de 4 mesos i fins que cursin I3 aquest curs.

Les inscripcions seran del 9 al 18 d'octubre i caldrà enviar a secretaria de l'escola (Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.) el document que trobareu disponible el dia que s'obrin les inscripcions, no abans. El preu del Taller és de 60€.

En cas que hi hagi més demanda que places, tindran preferència aquelles criatures que no han cursat cap altre taller de música en família o bé no hagin obtingut plaça en l'últim taller.

A partir del 23 d'octubre, l'escola es posarà en contacte amb les famílies per notificar que han obtingut plaça.

Al mes de març tindrà lloc un nou Taller d'hivern i pel mes de maig, un Taller de primavera que anirem anunciant oportunament.

TALLER TARODOR