INSCRIPCIONS AL TALLER DE MÚSICA EN FAMÍLIA DE PRIMAVERA

Del 21 d'abril al 3 de maig, incripcions obertes.

Tenim a punt un nou taller de música en família per a criatures d'1 a 3 anys, aproximadament, que tindrà lloc del 12 de maig al 9 de juny a l'escola.

Per inscriure's caldrà enviar la butlleta d'inscripció (que trobareu al final d'aquesta entrada a partir del dia 21 d'abril). Es podrà enviar per correu (Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.) o bé presentar-la físicament a la secretaria de l'escola (de  dilluns a divendres de 4 a 7 de la tarda).

Les inscripcions presentades fora de termini quedaran en llista d'espera per a possibles baixes.

A partir de dia 5 de maig s'informarà les famílies que han estat admeses al taller.

Les sessions seran els divendres a la tarda i aniran a càrrec de la professora Mireia Besora.