TALLER DE MÚSICA EN FAMÍLIA DE PRIMAVERA

Del 12 de maig al 9 de juny.

Del 21 d'abril al 3 de maig, obrirem les inscripcions per al nou Taller de música en família de primavera, per a nens nascuts entre el maig de 2019 al maig de 2022. Són cinc sessions setmanals, en divendres a la tarda, a càrrec de la professora Mireia Besora que tindran lloc del 12 de maig al 9 de juny de 2023.

A partir del dia 21 trobareu el formulari d'inscripció aquí mateix i caldrà enviar-lo a la secretaria de l'escola (Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.) o bé entregar-lo presencialment (tardes de 4 a 7).

A partir del dia 5 de maig confirmarem a les famílies si han obtingut plaça. Com hem fet anteriorment, en cas de més demanda que places, tindran preferència aquelles criatures que no han participat en tallers anteriors.