NOU TALLER MÚSICA EN FAMÍLIA DE PRIMAVERA

Del 22 d'abril al 20 de maig.

El nou taller de primavera començarà just tornar de vacances de primavera.

És per això que obrirem les inscripcions ben aviat però canviem el format: les inscripcions es podran entregar del 29 de març al 5 d'abril. Entregar-lo abans no serà criteri per tenir plaça.

Un cop recollides totes les inscripcions, si hi ha prou places, les atorgarem però si hi ha més demanda que places, farem un sorteig de lletra d'abecedari i donarem les places en funció d'aquest criteri, pel cognom.

La inscripció la trobareu aquí mateix i la podreu enviar a la secretaria de l'escola (en paper o per correu) fins el dia 5 d'abril inclòs.

Del 6 al 8 d'abril ens posarem en contacte amb les famílies per comunicar si tenen plaça i/o en quin grup.