NOU TALLER MÚSICA EN FAMÍLIA DE TARDOR

Del 29 d'octubre al 26 de novembre de 2021.

Un any més, programem el taller de música en família, amb nens a partir d'1 any i fins a 3 anys, en dues sessions.

La primera, de 5 a 6 de la tarda, per a nens nascuts entre abril de 2019 i octubre de 2020.

La segona, de 6 a 7 de la tarda, per a nens nascuts entre gener de 2018 i març de 2019.

Les sessions tindran lloc a l'aula de psicomotricitat de l'escola Eugeni d'Ors i aniran a càrrec de la professora Mireia Besora.

A partir de l'1 d'octubre trobareu aquí mateix el formulari d'inscripció, que caldrà retornar a la secretaria de l'escola ja sigui virtual o presencial (Passeig de l'estació, 39 de Valls Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.).