4-6 anys: Projecte MiM (Música i Moviment)

IMG 3866 MediumEl projecte MiM és la porta d'entrada a l'escola de música dels nens d'entre 4 i 6.

El funcionament és doble: per una part, l'escola ofereix classes en el propi centre i, de l'altra, l'escola desplaça professorat a tres centres de primària de la ciutat com a activitat extraescolar gestionada per les AMPA.

EL treball que es realiza és el mateix en un i altre lloc amb una sessió setmanal de 45.

Objectius

L'objectiu fonamental d'aquest nivell és introduir els nens, a través de la cançó i el moviment, al món musical. A través de jocs, moviments corporal, percussió amb les diferents parts del cos, amb elements com saquets, mocadors, pedres... es treballa l'element rítmic vinculat a la cançó i a l'audició.

També es busca fer participar els alumnes en concerts de gran amplitud, com una cantata a partir d'un conte amb acompanyament instrumental divers i variat que es composa cada any per un docent del centre.

Escoles

Actualment, l’escola ofereix el servei de Música i Moviment a les escoles Enxaneta, La Candela, Baltasar Segú i Eugeni d’Ors.

Fotografia: Mar Bernáldez Feixedas