CANTATA LLOP I ÀNEC

EL CALENDARI DE LA CANTATA

Aquest curs la cantata l'estrenarem un diumenge. Sí, un diumenge. Un petit canvi respecte a les altres edicions.

Serà el diumenge 29 de març a 2/4 d'1 del migdia al Centre cultural municipal.

L'assaig general serà el cap de setmana anterior a la casa de colònies La Capella, de L'Espluga de Francolí:

- dissabte 21 de març (a les 10) i diumenge 22 de març matí : orquestra i grup de vent.

- diumenge 22 de març matí (11 a 1) cor i orquestra i grup de vent. La jornada acabarà per tothom a la 1 del migdia.

Assaig previ al concert: dimecres 25 de març de 3/4 de 6 a 3/4 de 7

I un altre petit canvi: en aquesta edició no hi haurà escoles convidades, només alumnes de l'Escola.

Així, l'orquestra de nivell avançat i el grup de vent acompanyaran instrumentalment el cor, que estarà format pels alumnes de Música i Moviment i Iniciació.

La direcció anirà a càrrec, com ja és habitual, de Pol Berlinches, professor de violí/viola i orquestra.

Fotografia: Cantata "La Mariona i la Menjanits", de 2019. @RogerRecasens