Blog Cantata Àfrica

ELS MIM'S DE L'ESCOLA ENXANETA I LA CANTATA

El proper dilluns 31 de maig els alumnes que cursen Música i Moviment a l'Escola Enxaneta faran una audició interna de la cantata "Els colors de l'Àfrica", de Rosabel Bofarull.

La sessió, que tindrà lloc dins l'horari escolar, anirà dirigida als companys de P4, P5 i 1EP de l'escola i estarà coordinada pels professors Mireia Besora i Enric Tudela.

Aquesta activitat s'emmarca dins les festes de l'Escola i serà la manera de tancar el projecte que els alumnes han estat treballant des del passat mes de gener i fer-ho amb la màxima normalitat dins d'un any poc normal. Així, interpretaran les vuit cançons que integren la cantata i la narració del conte del qual parteix, una història de l'Anna Obiols amb il·lustracions de Subi.

L'audició no està oberta al públic extern.