Blog Cantanta Abre

CANTATA LLOP I ÀNEC

ASSAIG GENERAL

Aquest dimecres 8 d'abril fem l'últim assaig general de la cantata.

Ens trobarem a 2/4 de 6 a l'Eugeni d'Ors per tal de treballar tots els alumnes del cor (MiM i Iniciació) i els de l'Orquestra 4 de 8 i el grup de vent Pitjaclaus.

L'assaig durarà una hora i ens permetrà deixar enllestida la cantata.

El dissabte, dia de l'estrena, només hi haurà una prova de so de l'orquestra. El cor no assajarà sinó que vindrà directament per al concert.