Blog Cantanta Abre

CANTATA LLOP I ÀNEC

LA CANTATA A L'AULA

Fa fa sis setmanes que cantem la cantata...

Ens hem mirat el llibre, hem explicat la història, sabem què passa, què no passa, qui bada, qui s'enfada, qui gruny, qui molesta, qui roba... Aquest gran arbre vell és un petit món on hi ha de tot, com a la vida real!

Us deixem una galeria d'imatges dels diferents alumnes treballant a classe.

Sovint ens belluguem molt a l'aula, perquè fer música i estar quiets, a aquestes edats, està una mica contraposat. Ara, lllavors passa el que passa: que les fotos són un desastre!