ANDREA MOTIS AMB L'AULA DE MÚSICA MODERNA

Divendres 15 abans del concert

tindrà lloc una trobada entre la cantant i trompetista Andrea Motis i els alumnes de l'aula de cant, sota la coordinació del seu professor, Eloi Fort.

La trobada vol ser un punt de contacte de l'artista amb alumnes d'estudis moderns, per parlar de la seva trajectòria, del seus estudis, dels seus inicis i de com ha arribat fins on ara mateix.

Posteriorment, a les 9 del vespre i al Teatre Principal, tindrà lloc el concert d'Andrea Motis amb el seu quintet, que presentarà un repertori de clàssics del jazz.

L'accés està restringit als alumnes de música moderna de l'escola.

Fotografia: Carlos Pericas.