LA TROBADA DE TECLATS A ALCOVER

Dissabte 3 de juny va tenir lloc la trobada a Alcover.

En aquesta primera trobada de teclats hi van participar alumnes de les escoles municipals de música d'Alcover, Tarragona i Robert Gerhard de Valls, tres centres que d'un temps cap a aquí estan treballant el piano en grups diversos, d'entre quatre i deu alumnes.

L'Escola hi va ser amb els dos grups que coordina Rosa M. Segarra i que van preparar una obra especialment per a l'ocasió: la banda sonora de Los chicos del coro.

Al llarg del dia, els alumnes van rebre classes de Carles Marigó i van preparar un treball conjunt que va culminar amb la interpretació de la música per a un curt de Pixar,  Lifted.

Durant el dia hi va haver estones de tot: de treball, de joc, de descans i, clar, de concert  en el mateix espai on havien estat treballant: el magnífic Convent de les Arts d'Alcover.

Us deixem una galeria d'imatges del dia.