TRES DIES A BANYOLES

Aquest passat cap de setmana hem estat d'intercanvi a Banyoles.

Han sigut tres dies intensos, de viatge i concerts, de sortides lúdiques culturals i d'esbarjo...

Han viatjat més de cinquanta alumnes acompanyats de diversos professors per al d'oferir tres concerts. El primer va anar a càrrec del Cor Modern, que dirigeix Eloi Fort, i un parell de combos, i va tenir lloc a l'escola de primària Can Puig de Banyoles, en un gimnàs reconvertit en sala d'actes i amb més de dues-centes criatures de públic.

El dissabte el concert va anar a càrrec de l'Orquestra Gerhard, amb el projecte que han estrenat aquest mes de maig a partir de textos de la cròncia medieval de Ramon Muntaner "Que venen els catalans!" i amb música de Ramon Ribé i dirigits per Pol Berlinches. El concert va tenir lloc al teatre Cal Tronc de Besalú.

El diumenge el concert va anar a càrrec dels combos, convidats a participar al festival Femjazz que, des de fa anys, s'organitza a la capital del Pla de l'Estany, en un entorn magnífic.

A més a més, tot el grup va poder descobrir l'Estany de Banyoles i el seu entorn natural així com la tradició jueva que s'amaga rere les pedres de Besalú. Entremig, i com que el temps va ser de ple estiu, capbussades a la piscina de la casa de colònies on s'allotjaven els alumnes i docents així com tastar l'aigua de l'Estany.

Tres dies intensos per a tots, de convivència durant moltes hores, de mostra de treball i nervis per a les actuacions però també de temps de relax i bona entesa que van molt bé abans d'encarar la recta final del curs.

Us deixem una bateria d'imatges del que ha donat de si la sortida.