CONCERT DE COMBOS + BERENAR SOLIDARI

Dijous 25 a les 7 de la tarda al Parc Barrau.

El concert estava previst pel passat dia 11 però la pluja no ens va permetre realitzar-lo.

Aquest concert, doncs, començarà amb la batucada de l'Escola cap a les 7 de la tarda. Abans, però, ja hi haurà una parada de l'AMPA de l'Escola amb el berenar que vulguin aportar  de forma desinteressada les famílies del centre.

L'AMPA vendrà aquest berenar i la recadació anirà íntegrament al projecte Fans del Lluís, per a la recerca de malalties minoritàries.

El concert dels combos de l'Escola aplegarà més de vint-i-cinc alumnes adolescents que, repartitis en diferents grups de música moderna amb guitarra, veu, teclat, bateria i altres instruments melòdics, interpretaran diferents estàndards del pop i el rock.

El concert serà a l'aire lliure i tindrà un format més desenfadat i festiu.

Us convidem a participar-hi!